Suatu Penantian: Antasya Balkis-RESERVED BY KAK ROKIAH


Harga Jual: RM 14.00
Harga Asal: RM 22.00


Zarul… aku umpamakan kau seperti arca yang membalikkan semua kenanganku bersama si dia. Tanpa aku sedari sebenarnya kita yang telah menciptanya bersama. Lama aku mengenanginya dengan air mata. Sesuatu telah terjadi kerana tohmahan dan juga kerana kumbang lain yang ingin memiliki diriku, aku diibaratkan kau seperti kisah semalam yang menyedihkan. Aku enggan memilikimu… Namun, di suatu hari yang indah aku tiba-tiba menyedari… suatu penantian yang telah lama menantiku, aku tiba-tiba telah jatuh cinta kepadamu…

1 Response to "Suatu Penantian: Antasya Balkis-RESERVED BY KAK ROKIAH"

  1. zieyamas says:
    December 3, 2011 at 7:22 PM

    novel ni masih ade lagi ker?lau ader lg boleh bgtau kat saya tak mcmane cara sy nak beli novel ni ngn bayarannye sekali.

Post a Comment