Berikan CIntamu: Rose Harissa-SOLD OUT


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 19.90


Orang kata cinta itu indah dan mengasyikkan. Cinta itu juga sungguh romantis dan sukar untuk dilupakan. Namun, adakah cinta itu membahagiakan seandainya si dia tidak bijak melaksanakannya? Adakah cinta itu dianggap buta sekiranya si dia tidak pandai menilaikannya?

Kerana itu, Eza Nylea keliru dalam pencarian cintanya terhadap seorang lelaki bernama Rizal. Mengapa dia sahaja yang mendambakan cintanya selama hampir tujuh tahun dan membina keyakinan sendiri sedangkan lelaki itu langsung tidak menghargai kejujuran, ketulusan dan pengorbanannya?

Dia sahaja yang menjadi penunggu setia dan mengharapkan cintanya dibalas. Namun, Rizal tidak pernah berada di sisi tatkala Eza Nylea amat memerlukannya. Cinta itu memerlukan bukti dan itu yang Eza Nylea mahukan daripada Rizal.

Dalam penantian yang menyeksakan, Azalan datang sebagai seorang sahabat yang sudi berkongsi rahsia hati dan perasaan Eza. Persahabatan ini akhirnya termeterai dengan ikatan kasih sayang.

Eza keliru lagi. Antara Rizal dan Azalan.. yang mana harus diberikan cinta? Di sana masih mencintai, di sini menagih kasih.

"Andai aku dapat merasakan cinta, takkan pernah aku merasakan kesepian dan kehampaan"

2 Response to "Berikan CIntamu: Rose Harissa-SOLD OUT"

  1. YASMIN NADZIRAH says:
    April 22, 2013 at 11:49 PM

    Ada lagi tak novel ini untuk dijual??

  2. Sepi Seorang Perindu says:
    December 30, 2013 at 1:06 AM

    Ade lagi tak novel nih ?

Post a Comment