Bunga-Bunga Kemboja: Aina Emir-RESERVED BY KAK LAILA


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 19.90


Mawar,

Sudah lama aku ingin mengatakan sesuatu kepada mu tetapi malangnya, aku tak berani utk meluahkan perasaan ku ini. Selama ini, aku tidak pernah menyatkaan kpd sesiapa jua.

Hari ini, aku hanya ada engkau shj sebagai teman. Tiada lg ibu bapa, tiada lg saudara-mara dan tiada lagi teman, kecuali kau Mawar.

Pernah suatu ketika dahulu aku jatuh cinta dgn seorang wanita yg cantik dan comel dan bertahun-tahun lamanya kami beradu kasih, tetapi malangnya cinta kami tidak kesampaian. Dia telah meninggalkan aku utk orang lain. Kerana perpisahan itulah, aku telah membawa diri merantau ke negara orang, nun jauh di utara. Ketika itu, tiada niat lain kecuali berjihad utk agamaku.

Semasa di perantauan itulah, aku telah bertemu dgn rakan baikmu. Juga wanita yg cantik dan menarik. Kerana agamaku aku telah mengorbankan diriku utknya. Namun, ikhlas aku lakukan utknya.

Mawar,

Sekalipun aku cuba utk menjadi lelaki yg baik, namun sebagai manusia biasa, aku masih lemah. Kerana kelemahanku itulah aku kerap terumbang ambing. Tidak tahu menangani emosiku. Aku tersepit antar cinta pertamaku dan perasaan syg yg ada pd temanmu itu. suatu ketika dulu, aku tidak tahu keputusan apa yg patut kupilih.

Maafkan aku mawar, sekiranya di matamu dan rakan baikmu itu, aku tidak kelihatan seperti seorang wira, walaupun itu yg mahu aku lakukan. Sampaikanlah salamku kpd rakan baikmu itu.. katakanlah yg dia masih teristimewa buatku.

Salam,
Muhammad Nabil Arief

Biar kujadi bunga2 kemboja yg terlekat di tangkainya bukan yg berguguran di atas tanah..

0 Response to "Bunga-Bunga Kemboja: Aina Emir-RESERVED BY KAK LAILA"

Post a Comment