Ku Persembahkan Hati: Adra Adlina-SOLD OUT


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 18.90


Zahra Liyana telan air liur. Tekaknya terasa kelat. Aduhai makcik. Kita belum kenal pun. Macam manalah boleh sukakan saya? Hidup saya ni jauh berbeza dgn hidup anak makcik. Besar konfliknya makcik. Kami bercinta pun tak. kawin laglah mustahil! Zahra LIyana bermonlog.


Mengapa dia sering diuji begini? hanya Allah yg tahu betapa sesak nafasnya bila melihat keadaan Zahra LIyana yg terbaring lsu. Serasa bagaikan hampir putus nyawa tatkala mengetahui Zahra Liyana berada dlm situasi genting seperti ini.


Tuntutan situasi membuatkan Zahra Liyana terpaksa meleraikan segalanya. Keindahn berkasih dgn suami tersayang tidak lagi menjadi penyeri hidupnya selepas ini. Cinta yg terlalu dalam buat Adib Irfan perlu dipendam jah ke lubuk hati. Zahra Liyana perlu menetapkan pendirian.


Mungkin inilah yg dikatakan jodoh. Walaupun tdak berpanjangan cukup memberi kesan yg mendalam buat Adib. Zahra menddik Adib erti tangungjwb, menghormati wanita dan paling penting Adib sungguh bersyukur dikurniakan isteri yg taat seperti Zahra.


------------
Hobi berangan memag tak boleh dipisahkan dg saya.. Asal terpandang mana-mana gelagat org di sekeliling yg sesuai utk menjadi watak, akan dimasukkan dlm karya. ADakakalanya saya hanya meminjam jasad merka, namun sikap dan karakter akan diolah berdasarkan imaginasi. KEsetian pada cinta, lelaki yg tak mampu membuka hatinya kpd seorg wanita benar-benar memberi saya inspirasi dalam menghaslkan keseluruhan novel. SAya sering memikirkan bahawa setiap pasngan perlu saling melengkap antara satu sama lain. cinta sejati tentu sahj wujud pada merka yg mempercayainya. Ianya lebih indah jika manusia tahu mengemudinya ke haluan yg betul. Hargailah selagi masih ada yg menyayangi.

0 Response to "Ku Persembahkan Hati: Adra Adlina-SOLD OUT"

Post a Comment