Gerhana Di Hati: Dhieya Adlynna-SOLD OUT


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 18.90


Cinta letaknya di hati, meskipun tersembunyi namun getarnya jelas sekali."

Siapa sangka takdir telah menemukan kedua-duanya dalam satu kejadian yang tidak diingini yang seterusnya menjadi titik permulaan hubungan di antara mereka. Disebabkan takdir jugalah mereka di pertemukan sekali lagi sebagai majikan dan pekerja dan tinggal di bawah satu bumbung yang sama.

Namun begitu, demi ego mereka saling bertelagah sesama sendiri walaupun puncanya cuma sebesar hama. Saling bertikam lidah demi menegakkan pendirian masing-masing.

"Hei saudara! Saya tak kenal dengan awak dan awak tak kenal dengan. Jadi jangan masuk campur dalam urusan saya. Dan satu lagi, saya tak suruh awak jawab panggilan telefon saya tapi kenapa awak gatal sangat nak jawab?"

Siapa boleh menduga perjalanan hidup kita yang sememangnya hanya mengikut skrip yang telah ditetapkan oleh yang maha-ESA. Dalam benci-membenci akhirnya timbul satu perasaan aneh jauh di dasar hati. Cinta...Ya, itulah hadiah yang tidak ternilai yang di tinggalkan oleh yang Maha Pencipta untuk kita layari hidup yang sementara ini di buminya.

"Sebab Shah cintakan Wanie. Kali pertama Shah berjumpa dengan Wanie sudah ada satu perasaan aneh tapi waktu tu Shah buta. Shah Tak sedar yang itu adalah cinta. Shah tak sanggup kehilangan Wanie lagi. Shah betul-betul cintakan Wanie. Berilah peluang pada Shah untuk buktikannya."

"Saya bersama awak tapi fikiran saya pada orang lain. Saya pandang awak tapi wajah Fiqri yang saya lihat. Saya bercakap dengan awak tapi suara Fiqri yang saya dengar. Kejam kan saya? Saya dah tak sanggup lagi macam nie Shah." luah Hazwanie.

Berlalulah gerhana di hati dan sinarilah hati ini dengan bunga-bunga cinta. Hanya cinta yang dapat menilai erti cinta sejati.

0 Response to "Gerhana Di Hati: Dhieya Adlynna-SOLD OUT"

Post a Comment