Kasihku Arina: Mazni Aznita @ Anita Aruszi


Harga Jual: RM 22.00 ( New released)
Harga Asal: RM 25.90


Aku kehilanganmu... Aku mencarimu... Namun yang aku temui hanyalah bayang-bayangmu...



Sinopsis


Kehilangan adiknya di Mandaluyong Filiphina membuatkan Arina nekad mahu mencari Chayi. Namun pertemuannya dengan Alwiz, lelaki yang menculik adiknya telah mengubah perjalanan hidupnya.


Dia terpaksa membawa Alwiz pulang ke rumahnya dan membenarkan lelaki itu mengugutnya dengan alasan mahukan sesuatu dari ayahnya Fahrin Toh. Tapi tanpa diduga, kedatangan Alwiz dalam hidupnya lebih dari sekadar apa yang difikirkannya. Dia mula mengenali kisah silamnya yang telah dimomokkan oleh ibunya sendiri, Magdalena Anna. Lebih menyukarkan apabila dia mendapati dirinya mula jatuh cinta pada Alwiz.


Siapakah Alwiz yang sebenarnya dan kenapakah lelaki itu menculik adiknya? Apakah dia mampu menahan dirinya dari jatuh cinta pada penculik adiknya sendiri?Apakah rahsia yang menyelubungi hidupnya sehingga mengorbankan nyawa orang-orang yang disayanginya?

2 Response to "Kasihku Arina: Mazni Aznita @ Anita Aruszi"

  1. norzel says:
    July 4, 2010 at 9:04 PM

    critenyer mmg best. mcm dlm fantasi aku sblm ni tentang 5 org yg gagah yg mempunyai kuasa hebat... plot critenyer sgt menarik n slalu buat pembaca tertanya2... nice work there...

  2. Nor Azlina Yusof says:
    July 10, 2010 at 2:12 AM

    norsalasiah: mmg fantasi..tapi cam x puas ja..kurang scene jiwang..:P

Post a Comment