Aku Milikmu: Aleya Anessa-SOLD OUT


Harga Jual: RM 10.00
Harga Asal: RM 15.00


Wairah mempunyai kekasih bernama Aizam. Mereka sudah lama berkawan sejak kecil lagi. Hubungan itu telah diketahui oleh ibunya tetapi ayah Wairah tidak setuju dan minta Wairah memutuskan hubungan dengan Aizam. Pelbagai cara ayanya lakukan unutk memisahkan mereka hinggalah pada suatu hari Aizam telah ditangkap berkhalwat dengan gadis bernama Lin. Hancur hati Wairah bila mendapat tahu berita itu.
Akhirnya, Wairah membuat keputusan untuk ke Kuala Lumpur dan menetap di rumah sepupunya bernama Anizyah. Anisah telah bertunang dengan Nasir dan Nasir mempunyai seorang kawan karib bernama Ikhmal. Sebaik sahaja, Ikhmal memandang wajah Wairah dia sudah mula tertarik. Namun bagi Wairah, hatinya telah tertutup untuk lelaki.
Pelbagai cara dilakukan oleh Ikhmal untuk memikat hati Wairah dan pada masa yang sama kekasih lamanya, Aizam datang menagih kasih. Seringkali dia menelefon
Menyatakan hasrat hatinya. Wairah bingung memikirkan, Akhirnya dia membuat keputusan melanjutkan pelajaran ke luar Negara tanpa pengetahun Aizam dan Ikhmal.

0 Response to "Aku Milikmu: Aleya Anessa-SOLD OUT"

Post a Comment