Senafas Rindu: Damya Hanna


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 19.90


Tegarkah dia berdepan dengan kenyataan andai diri masih dihimpit kenangan lalu? Ke mana jua langkahnya dibwa, kisah duka yang pernah terpalit itu, amat sukar diluputkan daripada ingatan. Tanpa kata-kata perpisahan, Shafika kabur daripada pandangan mata. Lantaran itu, jiwa Fariz terus lumpuh tak keruan.


Bertahun lamanya memendam rasa, kemunculan Viviana menarik perhatian. Pertemuan pertama yang terjadi bagaikan dirancang, namun hakikatnya ada rahsia yang tersingkap. Fariz tidak mampu mengelak andai itu sejarah yang bakal terukir dalam episod kehidupannya. Shafika adalah kenangan dan kehadiran Viviana adakala mencuit hati lelakinya. Apakan daya, perbezaan adat dan agama menyekat diri untuk berangan-angan tinggi.


Di saat kemelut melanda diri dengan kebetulan yang tercipta, ada senafas rindu yg bertamu dengan kehadiran Siti Nur Ain. Fariz pasti... sinar buatnya akan terserlah andai mereka tabah menghadapi dugaan.


Antara Syafika, Viviana dan Siti Nur Ain... Fariz hanya mampu memilih satu. Namun akan ada hati yang pasti terluka dengan keputusannya. Dia sekadar berserah.

0 Response to "Senafas Rindu: Damya Hanna"

Post a Comment