Kau Yang Istimewa: Alifah Juhaida


Harga Jual: RM 11.00
Harga Asal: RM 16.90


isah romantis ini berlaku dalam sebuah kapal Star Cruise dan satu pulau asing di mana pasangan tersebut terdampar selepas satu cubaan menculik.


Zarul dan Sarah dipaksa berkahwin kerana perjanjian dua sahabat yang sudah lama dimeterai. MEreka tidak mahu memungkiri janji. Majlis akad nikah berlangsung dengan jayanya namun sebelum majlis persandingan pengantin perempuannya telah melarikan diri ke utara tanah air utk bersembunyi. Zarul cuba menjejak Sarah dengan mencari rakan2 dan kenalan rapat Sarah.
sinopsis belakang buku:


"Tapi itu zaman mama dan papa dulu. dlm zaman moden ni, Sarah tak mungkin bahagia dalam perkahwinan tanpa cinta. Lebih-lebih lagi sarah tak pernah jumpa dan kenal siapa lelaki tu," sangkal Sarah Darleena. Dia cuba mengawal nada suaranya agar tidak berkasar.


Sudah hampir kering air matanya kerana menangis mengenangkan nasib diri sejak papa dan mama mengkhabarkan tentang berita perkahwianan paksa itu kepadanya semalam.


Namun Sarah Darleena menurut jua meskipun hatinya membantah sepenuhnya. Dia akur meskipun di hati tiada kerelaan walaupun secubit.


Jauh di sudut hati terdapat sedikit gusar. Haruskah dia berterusan melarikan diri daripada Zarul? atau perlukah dia bersemuka dgn Zarul utk menyelesaikan masalah antara mereka supaya mereka sama-sama dapat meneruskan kehidupan masing-masing dengan aman? Tapi... mahukah Zarul melepaskannya? Jika Zarul tidak mahu menceraikannya, mana mungkin dia boleh berkahwin dgn lelaki lain.

0 Response to "Kau Yang Istimewa: Alifah Juhaida"

Post a Comment