Setelah Kau Pergi: Rozita Abd Wahab-SOLD OUT


Harga Jual:RM 15.00
Harga Asal: RM 24.90


Athirah ~ Tergamaknnya aku merampas kebahagiaan kalian setelah aku kau berikan perlindungan. Dan sebelum aku menjadi manusia yang lebih kejam, aku serahkan zuriatku ini padamu agar kau dapat merasai betapa nikmatnya menjadi seorang ibu. Juga aku kembalikan suami yang aku sayangi ini buatmu. Kerana aku sudah mula dapat merasakan betapa tamaknya aku dengan kasih sayangnya…

Hisyam ~ Aku mencintaimu, menyayangimu dengan sepenuh hatiku. Segala-galanya berlaku tanpa sedar, bilamana gurau senda dan usikan mesra akhirnya berbungakan cinta. Demi Tuhan, aku sesungguhnya tidak mampu membuang namamu dari hatiku. Aku ingin milikimu walau dengan apa cara... kerana di hatiku ada cinta, ada kasih dan sayang yang mendalam. Namun mengapa akhirnya kau pergi meninggalkan aku dan anak kita ?

Syakir ~ Mengapa tidak pernah walau sekalipun kau berterus terang denganku tentang statusmu? Tentang hatimu yang teleh dimiliki oleh insan yang bergelar suami. Aku keliru... cemburu juga sudah tidak memberikan apa-apa makna buatku. Athirah.. aku tidak mampu jalani hidup ini sendirian tanpamu. Aku perlukan cintamu untuk terus hidup.. untuk terus bernafas…

0 Response to "Setelah Kau Pergi: Rozita Abd Wahab-SOLD OUT"

Post a Comment