Cerita Cinta : Anis Zainol-SOLD OUT


Harga Jual: RM 18.00
Harga Asal: RM 28.90


Kisah buku ni tentang Athirah. Dia ni dah ramai org masuk meminang tapi ditolaknya. Kali ini ayahnya bertindak menerima pinangan kerana dia yakin keluarga tersebut adalah terbaik utk anak kesayangannya, lagipun dia tak mau Athirah terus mengelak dari berkahwin.


Athirah terpaksa menerima Megat Afiq, anak kepada Datin Sofea. Ketika itu dia dah mula tertarik dgn Akram tetapi perasaan itu dipendamkan. Akram sentiasa ada di sisinya ketika dia memerlukan tak kira semasa Athirah nak mengisi masa lapang aku semasa Athirah nak shopping utk barng2 kawinnya. MEgat AFiq yg tak pernah ditatapnya tak pernah muncul dan ada saja hal tak dapat berjumpa.


Pada hari perkahwinannya baru dia bertemu dgn Megat Afiq yg nama penuhnya MEgat Afiq Akram!


cerita cinta mereka masih panjang dan permulaan itu menjadi pemanis perjalanan cerita ini. Ada mata dendam yg memerhati kebahagiaan mereka kerana Athirah pernah beberapa kali menolak pinangannya. Ribuan ringgit sanggup dihabiskan demi memastikan pasangan itu dilanda musibah. Di awal perkahwinan mereka ada masalah komunikasi tetapi as the story goes mereka semakin mengenali hati budi masing2 namun ada musuh dalam selimut di rumah mereka sejak Athirah mengandung.


Ada kisah lama yg tersembunyi di antara bapa Athirah dan ibu MEgat Afiq Akram.

1 Response to "Cerita Cinta : Anis Zainol-SOLD OUT"

  1. Suka pinkaler says:
    June 21, 2011 at 11:09 PM

    Saya berminat novel ni...

Post a Comment