Dakapan Rindu: Fatin Nabila-SOLD OUT


Harga Jual: RM 11.00
Harga Asal: RM 18.00


Suraya seindah nama, secantik pekertinya. Disisih, dicaci dan dihina, namun dia tetap tabah mengharungi dugaan. Mengenali Ezahar, membuatkan kasih sayangnya tertumpah pada lelaki itu. Baginya Ezaharlah pengubat lara, penyembuh derita.

Pemergian Ezahar ke luar negara memberi kesan kepada Suraya. Namun, siapalah dia untuk menghalang. Janji dimeterai; selagi ada hayat, selagi it setia takkan goyah. Tinggalkah dia memegang teguh janji yang terpahat, menghadapi onar sendirian.

Bulan berganti tahun... namun, khabar berita yang dinanti-nantikan tidak kunjung tiba, Suraya terkapai-kapai keseorangan, membuat pelbagai telahan dan andaian. Apakah akhirnya nanti?

"Cinta itu wujud apabila kita mula merasainya. Bila kita dah merasainya, ungkapan cinta itu sudah tidak perlu lagi."

Benarlah, hadirnya cinta tidak diduga. Hadirnya kasih tidak dipinta. Suraya sesungguhnya tidak pernah meminta hatinya dibahagi dua. Kehadiran Norman di saat hati terguris luka memberikan semangat baru untuknya.

Haruskan dia terus berlaku setia andai diri seolah dipersia? Haruskan dia membutakan mata dan hati, mengharap pada yang tak pasti? Tergamakkah dia melerai janji yang ditaburi sendiri? Di mana pendiriannya?

Dia perlu yakin pada kata hati! Yang pasti, dia tidak mahu tewas untuk kesekian kali!

0 Response to "Dakapan Rindu: Fatin Nabila-SOLD OUT"

Post a Comment