Lagu Rindu: Ayu Emelda


Harga Jual: RM 11.00
Harga Asal: RM 17.00


Dia pernah mengaku mencintaiku. Ingin menjadikan hbungan ini lebih
serius dan bermakna. Dia membuatkan aku memasang angan-angan tentang
masa depan. Hidup bersama sebagai pasangan bahagia. Dan... sejak
Aqmal meluahkan rahsia hatinya, aku juga telah menyatukan jiwa utk
mencintai dia seorang.

Indah kata yang diucapkan dulu rupa-rupanya satu nista. Pembohongan
seorang lelaki kasanova yang sudah biasa menyusun harapan palsu.
Lihatlah kini, apa yang ada didepanku. Gelagat Sofea membuatkan
kasihku pada Aqmal sedikit malap. Tak mungkin aku akan menerima
seorang lelaki yang tidak ada pendirian. jauh benar penilaian
pertamaku tentang karisma yang Aqmal miliki. Jika benar hatiku
untuknya, kenapa kehadiran Sofea seperti begitu bermakna buat
dirinya?

Aku sebenarnya takut seandainya kasihku terputus di tengah jalan.
Khuatir, jika rasa sayang Aqmal berpaling kepada insan lain setelah
seluruh perasaanku menjadi miliknya. Bimbang andai cinta beralih
arah tatkala kuserahkan jasadku kepadanya..

Tangisan semalam sudah ternoktah. Aku tidak sebodoh itu membenarkan
hati menerima kehadiran cinta yan bukan untukku. Meski sesekali hati
digamit cemburu dan rasa rindu mengetuk kalbu, namun aku nekad...
hati ini tidak akan terus terluka kerananya. Yang pasti aku tidak
mahu usia mudaku dibelenggu derita madu cinta!

0 Response to "Lagu Rindu: Ayu Emelda"

Post a Comment