Sinar Kasih: Zihasra Aziz-SOLD OUT


Harga Jual: RM 11.00
Harga Asal: RM 17.90


Keperitan hidup gadis yatim piatu benama Lili Zafira membuatkan dia tabah mengharungi dugaan hidup.Walaupun depelihara oleh bapa saudaranya, Haji Adam namun kehadiran Lili Zafira tidak disenangi oleh emak saudaranya Puan Zaiton dan anaknya Amira.


Setelah Amira mengenali Zahir, playboy di kampung Matang, layanan Amira bertambah buruk kerana mencemburui Lili Zafira kerana kecantikkan nya dan Zahir juga meminati Lili Zafira.


Pelbagai helah diatur Zahir untuk memerangkap Lili Zafira. Ketika Zahir cuba merogol Lili Zafira, Lili telah diselamatkan oleh Syamil Daniel. Malang tidak berbau, Amira melihat kejadian itu dan telah menabur fitnah Lili Zafira dan Syamil Daniel berkhalwat.


Lili Zafira dan Samil Daniel terpaksa berkahwin tetapi Syamil Daniel banyak melakukan kekasaran pada Lili Zafira.Lili Zafira nekad melarikan diri ketika sarat mengandung dan menukar identiti menjadi Fira, seorang model yang dikenali ramai.Nak tau ending kena beli coz happy ending. Summary nie saya buat sendiri.Banyka short cut..Tak larat nak taip..

0 Response to "Sinar Kasih: Zihasra Aziz-SOLD OUT"

Post a Comment