Kala Mimpi Bersatu : Emma Maizura


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 19.90


Kelahiran Asha tidak dinantikan kerana dianggap membawa sial. Perniagaan keluarga yg sebelum ini sukses, akhirnya merudum. Kecewa dgn kenyataan itu, Asha sering bertindak di luar batasan. Bukan niatnya utk menconteng arang, dia cuma mengharapkan sedikit perhatian.


Kehadiran Zaiffudin membawa seribu makna dlm hidupnya. Bkn saja terhutang nyawa dan budi, bahkan lelaki itu telah memberi nafas baru dlm denyutan nadinya. Kerana lelaki itu juga, dia bangkit membina kecemerlangan diri. Tanpa sedar, perasaan aneh itu kian bercambah dgn sendirinya.


Kepulangannya dari London membawa sejuta impian. Impian yg tergantung selama ini harus disandarkan. apatah lagi nur Islam telah menyinari jiwanya. Kini nama Asha juga telah tiada, yg ada adalah sebuah nama yg cukup indah... Aisyah.


Detik waktu yg berlalu menjadikan Aisyah seorg pencinta yg setia. Namun, siapa sangka saat bahagia berlegar di depan mata, akhirnya musnah dlm sekelipan sahaja. Bakal ibu mertua yg diharap dpt menyirami hatinya yg ketandusan kasih sayang rupa2nya meracun diri.


Mampukah Aisyah bertahan sedangkan dia tahu syurga suami terletak di bawah telapak kaki ibunya?

0 Response to "Kala Mimpi Bersatu : Emma Maizura"

Post a Comment