Belaian Jiwa: Eka Farhana-SOLD OUT


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 19.90


Indahnya cinta yg membelai jiwa tatkala kau berada di sisi. Manisnya madah bila dicita tatkala kau ucapkannya. namun, sering pula aku resah bila ada saja penghalangnya. Pedih dan sedih dihina hanya aku yg merasainya. Rasa sakit kerana dibohongi hanya aku yg mengerti. Terkapai-kapai kukelemasan utk merungkaikan suatu kejujuran. Hanya ALLAH yg tahu betapa parahnya aku menanggung. Maka, perlu lagikah aku merahsiakan gelodak hati ini?


Syed Danial Hafizi... di manakah harus kuletakkan harga diri ini bila Tengku Amnah mempersoalkan keikhlasan hatiku? Persoalan yg terus memburu dan mengacau damai kasih tika cinta suci kita telah kukuh tersemat di sanubari. Ah... aku tak sanggup menghadapi perpisahan ini.


Zahri... kasih sayangku terhadapmu hanyalah syg seorg adik terhadap abg. Aku tidak mahu meneruskan perkahwinan ini kerana aku belum bersedia ke arah itu. Walaupun pahit dan penuh duka, aku nekad menoktahkan hubungan ini. Maafkan aku...


Adim... sikap ambil beratmu membuatkan aku terharu. Bergetar jiwa ini bila panahan matamu menikam jantungku. Namun bila mendari siapa diri ini, rasa bersalah bercambah di hati.


Alisya rimas mendambakan cintanya. Antara 3 lelaki itu, yg manakah harus dia menyemai kasih? Di saat cinta bersemi, perhatian lelaki itu amat dinantikan. Lantaran, dia berasa damai menumpang teduh di bawah payung kasih yg menjadi hak mutlaknya.

0 Response to "Belaian Jiwa: Eka Farhana-SOLD OUT"

Post a Comment