Seindah Gubahan Kasih : Mina Mahanie-SOLD OUT


Harga Jual: RM 11.00
Harga Asal: RM 18.00


Lima tahun menghilangkan diri, akhirnya Syirah kembali. Namun, kepulangannya kali ini hanya seketika. Kemalangan ngeri yang telah meragut nyawanya itu telah mendorong Syirin, adik kembarnya, untuk mencari Erman, abang iparnya yang tidak pernah dikenalinya sebelum ini. Dia terpaksa mencari Erman untuk melunaskan hutang yang tertunggak.


Erman pula tidak pernah mencintai isteri yang dikahwininya itu. Dia hanya mengahwini Syirah atas agenda tersembunyi yang hanya diketahui oleh mereka berdua.


Apabila Syirin berjaya bertemu dengan Erman, Erman berazam untuk memenangi semula hati 'isteri'nya itu supaya agendanya mencapai matlamat yang dipersetujui bersama.


Dapatkan Syirin melayari hari-hari yang mendatang sebagai bayangan kembarnya dalam mengubah jambangan kasihnya dengan Erman di Vila Impian? Sanggupkan Syirin menghadapi risiko tersingkapnya identiti dia sebenar setelah hutang dilunaskan?


Dapatkan Seindah Gubahan Kasih untuk mengetahui sama ada perasaan sebenar antara Erman dan Syirin boleh dicampuradukkan dengan rancangan mereka tersendiri.

0 Response to "Seindah Gubahan Kasih : Mina Mahanie-SOLD OUT"

Post a Comment