Gelora Asmara: Haryani Kamilan-SOLD OUT


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 18.90


Tengku Ryan, si mata keranjang. Juga digelar playboy profesional. Dgn rupanya yg kacak dan peninggalan pusaka yg banyak sudah cukup membuatkan dia digilai ramai wanita. Linda anak hartawan dan Nora gadis GRO adalah mangsa mainan perasaannya.


sikap ryan yg selalu leka dgn nikmat duniawi itu juga membuatkan Engku Zabedah dan Lokman cuba mengambil kesempatan utk merampas segala hartanya. Dengki & dendam telah lama bersarang dlm diri dua beranak itu.


Namun di suatu ketika, Ryan telah bertemu dgn Jelita, si gadis ayu yg tidak mempercayai perkahwinan. Jelita telah menutup pintu hatinya untuk menerima mana-mana lelaki yg hadir dlm hidupnya. Bagi Jelita, lelaki hanya utk menyakiti. Pengalaman ibunya, Puan Eliza sedikit sebanyak mempengaruhi rasa hatinya. Kegagalan perkahwinan ibunya dulu telah menjadi punca Jelita meminggirkan soal rumah tangga.


Ryan berasa tercabar bila cintanya ditolak Jelita. Dia mencuba sedaya upaya yg mungkin utk memikat Jelita. Tapi malang tidak berbau, suatu malam disebabkan Jelita, Ryan telah ditimpa kemalangan yg secara langsung telah mengubah kehidupannya.


Sejak itu, Jelita diserbu rasa bersalah dan sentiasa membantu Ryan utk memperbaiki kesilapan yg pernah dilakukan dulu. Mungkinkah keakraban mereka itu bakal mewujudkan satu rasa cinta yang tulus dan ikhlas?


"Mata bertentangan, menautkan satu rasa. Rasa yang sukar untuk diungkapkan."

0 Response to "Gelora Asmara: Haryani Kamilan-SOLD OUT"

Post a Comment