Rahsia Hatiku: Maria Alina


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 19.90


Aku takut untuk berhadapan dgn impian dan janji-janji itu. Mampukah aku merealisasikannya sedangkan aku dalam persimpangan? Antara keinginan hati untuk menyatukan kembali sebuah keluarga yang kecundang dan menyahut panggilan cinta yang terbina sejak dari dulu lagi.

Alif Iskandar... kau hadir ketika aku mengharungi kepahitan dan dugaan maha besar. Nenek yang terlalu ingin kudampingi menilaiku setaraf dengan sampah terbuang. Dptkah aku memaut sekeping hatinya yang keras bersalut kebencian itu?

Badrul... aku menyukai dirimu. Dambaan cintaku terhadapmu bagaikan bintang-bintang berkelipan di dada langit. Namun, Siti Sarah lebih berhak ke atas dirimu. Aku terpinggir lagi...

Kamil... kau menagih kasih ketika aku masih bergelar isteri. Namun, aku tahu batas-batasku sepanjang memegang status itu. Wajarkah aku menerimamu dalam keadaan hati dan jiwaku masih dimiliki insan bergelar suami walaupun dia meninggalkanku?

MAMPUKAH Iman Najwa mengotakan janji dan impiannya menjadi suatu kenyataan? Antara kasih sayang cinta dan persahabatan; antara ego, cemburu dan dendam; juga antara kesetiaan, kecurangan dan pengorbanan.. merupakan permainan sandiwara dalam hidupnya.

Sinopsis di website alaf21:

Novel yang penuh suka duka seorang gadis yang ingin mengembalikan hubungan kekeluargaan yang keruh ini pasti menyayatkan hati anda. Iman Najwa cuba meraih kasih sayang nenek yang menilainya setaraf dengan sampah terbuang. Dia turut berhadapan dengan kemelut cinta tiga jejaka. Antara Alif Iskandar, Badrul dan Kamil merupakan jejaka yang paling rapat dengannya.

Antara kasih sayang, cinta dan persahabatan; antara ego, cemburu dan dendam; juga antara kesetiaan, kecurangan dan pengorbanan... merupakan permainan sandiwara dalam hidupnya. Mampukah dia mengotakan janji dan impiannya menjadi suatu kenyataan? Dapatkah dia memaut sekeping hati nenek yang keras bersalut kebencian itu. Siapakah jejaka yang bertuah bertakhta di hatinya?

1 Response to "Rahsia Hatiku: Maria Alina"

  1. Unknown says:
    May 19, 2010 at 12:27 AM

    kita hanya manusia yang selalu membuat salah dan silap.jadi x salah kalau kita memaafkan org lain.

Post a Comment