Asmara Yang Pertama: Nass Alina Noah-SOLD OUT


Harga Jual: RM 17.00
Harga Asal: RM 24.90


Aku rindukan asmara kita yang hanya satu malam itu. Biarpun di luar kerelaan... namun bukan satu paksaan bila aku menyerahkan segala yang kumiliki untuk kau terokai. Antara rela dan terpaksa... antara malu dan keliru, aku buka ruang-ruang intim antara kita. Keasyikan yang aku rasakan... keindahan yang engkau ciptakan... membibitkan bisikan-bisikan yang sukar untuk kau dan aku jelaskan. Malam yang telah berjaya membuktikan bahawa aku masih seorang perawan. Malam pertama yang cukup membahagiakan... mengasyikkan. Walau hanya lapan belas jam, lapan minit dan lima saat asmara kita yang pertama bermula...

2 Response to "Asmara Yang Pertama: Nass Alina Noah-SOLD OUT"

  1. Unknown says:
    April 2, 2012 at 6:11 PM

    siapa yang mati dalam novel ni???ratna ke matielda????

  2. NorSeri Fadila says:
    August 12, 2012 at 7:21 PM

    ada lagi x novel ni??? nak beli

Post a Comment