Promo: Selagi Ada Rindu: Azleya Shadzalin


Harga Semenanjung: RM20.90

Harga Sabah/Serawak: RM23.90

Bercinta dengan anak tapi berkahwin dengan bapa - kenyataan yang perit untuk Uzma lalui. Apatah lagi kini dirinya terikat dengan perjanjian perkahwinan yang memusnahkan segala impian dan harapan. Kasihnya pada Airil harus dinoktahi. Walau kasihnya diibaratkan setinggi gunung, bak langit tiada penghujung, dia terpaksa akur demi menyelamatkan nyawa sang ayah.





Kepulangan Airil merumitkan lagi keadaan. Apatah lagi Airil tidak pernah kenal erti putus asa untuk mengejar gadisnya. Dalam diam Uzma menjarakkan diri, cuba menjauh agar tidak dijejaki. Baginya apa yang pernah berlaku antara dia dan Airil hanya tinggal sejarah.





Kala ini, Azim hadir dalam hidupnya. Sering memberi perhatian dan selalu mencari ruang untuk bersamanya. Keadaan bertambah rumit bila Yusuf pula muncul. Cuba menjernihkan kekeruhan di hati. Menghulur sinar harapan yang gemerlapan dan sanggup membilas luka untuk diganti dengan bahagia. Uzma dalam dilema.





Selagi nada rindu berlagu di hati, selagi itulah kasihnya tidak bertepi. Tapi, untuk siapa? Terbukakah hatinya untuk Yusuf mahupun Azim? Layari bahtera kehidupan mereka bersaksi kasih dan sayang, juga bersulam rindu dan cinta. Sesungguhnya ceritera kehidupan ini terlalu indah untuk disia-siakan.

0 Response to "Promo: Selagi Ada Rindu: Azleya Shadzalin"

Post a Comment