Hanya Ada Kamu: NAZ AREESYA AMEEN: SOLD OUT




HARGA JUAL : RM 14.00


Mukhriz membawa diri kerana menyangka Altisya tidak setia. Altisya menyepi kerana menduga cinta Mukhriz bukan lagi miliknya. Dan, bisanya kata-kata seorang mertua merobek hati serta menjauhkan cinta mereka. Mereka berkahwin bukan untuk berpisah.


Namun, apabila si mertua menuntutnya untuk meninggalkan suaminya, Altisya rela berjauhan dengan Mukhriz walau sayangnya masih sekebal tembok besi. Sesungguhnya syurga Mukhriz tetap di sisi seorang wanita bergelar ibu walaupun lelaki itu berada di dalam dakapannya. Kerana itu, dia pasrah dan beralah.

1 Response to "Hanya Ada Kamu: NAZ AREESYA AMEEN: SOLD OUT"

  1. Abe Chik says:
    August 1, 2011 at 12:44 AM

    watak altisya tdak bersesuai dengan cara penulisan novel nie...xspatutnya cinta altisya mudah beralih pada orng lain disaat suaminya tiada disisi,...layan orng lain dan bergayut lama2 dalam hpone....penulis perlu lebih menitik beratkkan lagi cara penulisan...bertepatan dgan watak yang ingin disampaikan,..jika cinta altisya tulus pada mukriz,..dia xspatutnya bg harapan pada orang lain..memuji2 orang lain berbanding suami....muga penulis hati2 masa mnulis lpas nie.....

Post a Comment