Jauh Kau Pergi: Dhiya Zafira-SOLD OUT


Harga Jual: RM 14.00
Harga Asal: RM 19.90


Aku tidak pernah memilih dia sebagai pelindungku. Aku tidak pernah menganyam impian untuk hidup bersamanya. Kasih terhadapnya tidak pernah lebih dari yang sepatutnya. Sesungguhnya dia tidak pernah ada dalam perancangan masa depanku. Dia hanya seorang sahabat. Namun sesuatu berlaku, menyebabkan haluan kami bertemu. Tiba-tiba aku memilih dia. Aku mula mengait benang rindu buatnya. Aku kasihkan dia lebih dari segalanya. Tetapi dia, ternyata bukan untukku. Aku bukan pilihan dia! Tetapi...menyerah kepada takdir itu bukannya bererti menyerah kalah, kerana manusia ditakdirkan untuk menang, bukan?

Rif ~ Muliakah hubungan yang dipenuhi pendustaan? Sucikah cinta yang tercemar keraguan? Untuk dia... aku sanggup hadapi segala-galanya. Kerana dia, aku rela mempertaruhkan nyawa. Hanya untuk dia...aku reda. Ada apa dengan dia yang menjadikan semuanya serba tidak kena?



Afi ~ Aku tidak mampu bersaing dengan masa silam, untuk terus melangkah ke hadapan. Betapa Jauh Kau Pergi....namun aku tetap setia menanti...

3 Response to "Jauh Kau Pergi: Dhiya Zafira-SOLD OUT"

  1. Lieza says:
    March 25, 2013 at 10:42 PM

    ala.. tak de dah?

  2. azwa says:
    September 8, 2016 at 8:54 PM

    Dah habis?Ada tak mana-mana kawan yang rasa2 nak jual novel ni lagi?

  3. hafezani says:
    September 17, 2017 at 7:28 AM

    ada tak yg nk jual novel ni

Post a Comment