Seredup Kasihmu: Nia Azalea-SOLD OUT


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 19.90


Kredit to: http://novelcinta.multiply.com


isah silam Lea Haryani sentiasa menghantui hidupnya. Lea Haryani dilahirkan tanpa ikatan perkahwinan ke dua orang tuanya. Setelah ibunya meninggal dunia, Maklongnya, Sutinah memeliharanya sehingga dewasa.

Lea Haryani tidak begitu senang dgn sikap maklongnya. apa saja yang dilakukan oleh Haryani tidak menyenangi hati Maklong. Ada-ada saja kesalahan yan gdicari. Bukan itu sahaja, Maklang juga suka mengungkit asal usul keturunan menyebabkan lea haryani terasa kerdil untuk berhadapan dgn masyarakat.

Setelah dewasa dan berjaya melanjutkan pelajaran ke Universiti, sikapnya yang pasif terbawa-bawa ke Universiti. di universiti dia tdak mempunyai kawan rapat kecuali kawan sebiliknya bernama Suziyan.

Emir Safwan yang satu kulia dgn Lea Haryani cuba menggodanya tetapi tidak dilayan. Pelbagai cara dilakukan oleh Emir Safwan untuk memikat hati Lea Haryani namun tidak berhasil. Dengan bantuan Profesor Halim, akhirnya Lea Haryani dipertemukan dengan Emir Safwan.

Mama Emir Safwan tidak berkenan dengan Lea Haryani menyuruh anaknya itu memilih Syamen, anak Datin Jawaher. Emir Safwan tetap dengan pendirian memilih Lea Haryani. Akhirnya berlakulah konflik. Lea Haryani mengalah dan menyuruh Emir Safwan akur dengan pilihan mamanya. Emir Safwan tidak boleh terima kerana hatinya benar-benar menyintai Lea Haryani. Berjayakah Emir Safwan memujuk hatinya yang telah terluka untuk menawan hati Lea Haryani kembali? Berapa mahalkah harga yang harus dibayar untuk itu satu kemaafan?


Nota Kaki:
Saya akan outstation satu minggu , mulai isnin depan..kalau ada sesiapa yang reserved buku dan nak buku cepat..tolong buat payment latest by this Friday..Tq

0 Response to "Seredup Kasihmu: Nia Azalea-SOLD OUT"

Post a Comment