Biarlah YM Berbicara: Hanni Ramsul-SOLD OUT


Harga Jual: RM 12.00
Harga Asal: RM 20.00
Kondisi: 9/10


Abang kamal… Walaupun segunung cinta yang kau hadiahkan padaku terasa tidak akan merawat pedih tingkahmu pada diri ini. Namun, mengapa ketulusanmu akhirnya memercik simpati di hati? Membuat hatiku berlahu sendu? Mengalun irama indah di hati… Encik Firdaus… Memandang wajahmu, mengapa debat sering bertandang? Cintakah itu? Sungguh aku tidak pasti, kerana, cinta memang tidak pernah wujud di hati ini. Dan, kalau bukan cinta kenapa pula cemburu sering mengejar langkah ini? Cemburu pada bahagiamu yang tidak bertepi…Charming… Siapa pun engkau, mengapa aku rasa begitu rapat pada mu. Hatiku begitu hampir denganmu. Derai tawamu, membelai bahagiaku. Bicara tanpa wajahmu, membuat aku kelemasan menanggung rindu. Sungguh aku ingin wujudkanmu di alam nyata. Namun, keberanian tidak pernah muncul di hati ini, sedang citaku Cuma satu. Menjadi suri di hatimu… Aku… Aku penasaran sendiri. Penasaran dalam mencari erti cemburu dan rindu. Mentafsir di mana letaknya, cinta sayang dan simpati. Kelirunya apabila semua rasa berkumpul menagih pada hati yang satu. Sungguh aku penasaran melalui simpang siur permainan duniawi ini.

0 Response to "Biarlah YM Berbicara: Hanni Ramsul-SOLD OUT"

Post a Comment