Promo: Kahwin Ganti: Aifa Batrisya


Luqman Hakim
Perempuan yang bertudung semuanya sama! Nampak baik, tapi hati busuk! Cinta konon! Ada apa dengan cinta? Dah bercinta, nak kena setia. Punyalah setia, kena tinggal juga! Jadi seperti dia juga senang. Tempoh untuk berkawan dengan perempuan, hanya satu bulan. Cukup masa, tukar yang lain. Muda lagi kut! Enjoy la!
Nuqman Hakim
Bertunang, banyak dugaannya. Ramai yang tunang dengan dengan orang lain, tapi nikah dengan orang lain. Nikah terus lagi senang. Lepas ni, boleh fokus pada belajar. Bukan macam mamat seorang tu, sibuk ke hulu dan ke hilir heret perempuan yang bukan muhrim. Macam manalah ilmu nak berkat kalau dok sibuk buat perkara tak senonoh!
Mya Zara
Bila berdua dengan lelaki itu, bayangan Nuqman selalu saja nampak pada dirinya biarpun perangai mereka ternyata berbeza. Tapi, bila wajah itu tiada di hadapannya rindu pula mula menghimpit diri. Dia sendiri tak pasti sama ada itu adalah cinta atau sekadar kerana taat setia pada yang sah memilikinya.
"Awak suka saya tak?" – Mya Zara
"Aku… aku suka Dibo!" – Luqman Hakim
Takdir Allah telah menentukan jodoh di antara Luqman Hakim, pelajar tahun akhir Kejuruteraan Kimia yang kasanova, dengan Mya Zara tutor mudanya yang juga bakal kakak iparnya tatkala Nuqman Hakim menghilang secara tiba-tiba.
"Sebab dia adiklah, abang akan buat macam tu. Abang akan paksa dia ceraikan Zara dan pulangkan semula Zara pada abang. Tak selamanya dia boleh rampas semua hak abang. Kali ini, abang akan bertegas. Sama ada dia suka atau tidak, Zara mesti jadi hak abang!" – Nuqman Hakim
Mampukah istana yang dibina atas dasar gantian bertahan hingga ke akhirnya? Berjayakah Mya Zara mengubah persepsi Luqman tentang perempuan dan cinta?

8 Response to "Promo: Kahwin Ganti: Aifa Batrisya"

  1. Sulastri says:
    May 25, 2012 at 1:25 AM

    sis email harga termasuk postage, tq
    sulas1981@gmail.com

  2. ainin_alafbaru says:
    June 6, 2012 at 11:08 PM

    cm ne nak tempah lg novel nie....nak bli time pesta bku hari tu dah hbis...tlg g tau sye yek...nak sgt2 novel nie.....terdesak....
    emel : uglybetty_alafbaru@yahoo.com
    no : 0127473047

  3. MEERA:sam says:
    June 19, 2012 at 6:26 AM

    Nk beli novel ni. Bg saya harga novel ni kay. Email: ameeraina@gmail.com

  4. MEERA:sam says:
    June 19, 2012 at 6:27 AM

    Nk beli novel ni. Bg saya harga novel ni kay. Email: ameeraina@gmail.com

  5. MEERA:sam says:
    June 19, 2012 at 6:28 AM

    Nk beli novel ni. Bg saya harga novel ni kay. Email: ameeraina@gmail.com

  6. MEERA:sam says:
    June 19, 2012 at 6:29 AM

    Nk beli novel ni. Bg saya harga novel ni kay. Email: ameeraina@gmail.com

  7. shima halil says:
    July 16, 2012 at 9:28 PM

    salam kak ada g tak novel ni ?
    e-mail :shimahalil@ymail.com

  8. Dayang Mastura Moomin says:
    March 2, 2017 at 9:15 PM

    novel meh sandar pada aku ade tk... nk bali laaaa..

Post a Comment