Door To Door Delivery..Sementara Stock Masih Ada!!!

Saya ada nak let go..more than 70 pcs novel yang condition tip top ..macam baru..(bagi customer2 yang pernah beli novel dengan saya..so far puas hati dengan kualiti novelnya)..Saya akan buat door to door sales sekitar lembah klang....Bagi yang berminat nak pilih sendiri novel2 yang saya nak let go..boleh bagi saya :

(1) Nama, Alamat, Hp no..saya akan call anda untuk setkan appoinment dengan anda

(2) Boleh contact saya:
Email: norazlinayusof@gmail.com
HP: 012-6110140
BBM PIN: 233E6C75

Tawaran terhad sementara stock masih ada...saya yang akan bawa stock2 novel ke tempat anda....

1 Response to "Door To Door Delivery..Sementara Stock Masih Ada!!!"

  1. Unknown says:
    March 1, 2012 at 8:10 AM

    ya..saya dah tgk novel2 yang ada..mmg nampak mcm novel baru..dan harga sgt berpatutan..saya dah beli beberapa buah novel..

    p/s:saya nak tempah novel yang seperti dalam email tu erk..

Post a Comment